e-asy 360°

360° analyse til feedback og evaluering

e-asy 360 hjul

Med e-asy 360° får du en professionel feedbackmåling 
– til markedets bedste pris

e-asy 360° er ideel til:

Hvorfor skal I bruge e-asy 360°?

e-asy 360° er et fleksibelt værktøj til at lave måling af feedback og performance på en struktureret og professionel måde. Det er en evaluering og analyse, der giver et 360 graders billede af en medarbejder eller en leder.

Ved at sammenholde flere interessenters feedback i én og samme proces giver det et helhedsorienteret billede af præstationer, styrker og svagheder, som giver afsæt til et stærkt fundament for analyse og evaluering.

e-asy 360° giver værdifuld viden til at vurdere, hvordan kolleger og ledere oplever hinandens styrker og udviklingspotentialer. Værktøjet kan således være med til at skabe stærkere samarbejdsrelationer.

Der er ingen begrænsninger i antal spørgsmål eller respondenter, og I kan enten selv skræddersy eller vælge prædefinerede spørgerammer.

Rapporten indeholder:

Med en certificering får du

Sådan bliver du certificeret

Modul 1: Selvstudie og online fremmøde

Modul 2: Kursusdag i Ballerup el. Skanderborg

Modul 3: Fri træning i én måned samt prøve

Læs mere om hvordan du bliver certificereret

Andre profil- og testværktøjer

Er feedback troværdig?

Feedbackrapporten giver overblik over medarbejderes styrker og svagheder set gennem øjnene på dem, der har givet feedback til fokuspersonen. Da disse mennesker samarbejder med vedkommende til daglig, giver rapporten en mere præcis tilbagemelding end vedkommende før har modtaget.

Husk at feedback er baseret på andres opfattelse af en given adfærd. Det handler om, hvordan andre oplever fokuspersonens adfærd set i en bestemt sammenhæng. Når den enkelte giver feedback, så ser de tingene fra egen synsvinkel - de er selv en del af billedet. En feedbackrapport er derfor hverken en objektiv beskrivelse eller sandheden - HUSK at læse feedbacken i den sammenhæng!

Medarbejderen kan være uenig i feedbacken - men det ændrer ikke ved, at det er sådan andre oplever vedkommende. Derfor har det heller ingen værdi at være uenig med andre i deres feedback. Brug i stedet feedbackrapporten, som oplæg til en konstruktiv dialog med respondentererne.

Feedback er en gave - som du selv beslutter, om du vil modtage.

Er du nysgerrig på ny viden, tips og inspiration?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Du vil modtage e-mails om certificering, ny viden om personlighedspsykologi, test & adfærd og tilbud på kurser, der gør dig dygtig(ere) til rekruttering og personudvikling.

*Betingelser: Ved tilmelding accepterer du betingelserne og accepterer, at e-stimate kan sende mig info omkring webinar pr. mail og behandle mine personoplysninger i overensstemmelse med deres vilkår for behandling af personoplysninger. Samtykket kan altid trækkes tilbage ved at kontakte os.

Læs vores privatlivspolitik her

Jeg accepterer at blive tilmeldt e-stimates nyhedsbrev
Blogindlæg inspiration